بهترين عطر زنانه
احساس و ذوق و سليقه بويايي خير صرفا از شخصي به شخص ديگر مختلف ميباشد بلكه در عصر وقتي گوناگون نيز تغيير تحول ميكند و در هر زمان بايستي بو مطلوب سن خويش را تعيين نماييد. روند گزينش رايحه مطلوب و سازگار به خودي اتوماتيك پيچيده و دشواري ميباشد. با افزودن فاكتور سن هم ممكن ميباشد اين عمل را دشوارتر شود ولي درين نوشتهعلمي ما شمارا با مواقعي آشنا خوا هيم كرد كه مي تواند گزينش بو مطلوب سن را براي شما معموليخيس نمايد و با اطمينان شايسته ترين بتوانيد براي خودتان و عزيزانتان رايحه مطلوب تهيه و تنظيم نماييد.
با وجود اين كه از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۹ ميلادي تعداد برندهاي رايحه در دنيا از صد عدد به هزار مارك رسيده ميباشد البته دراين دو ده سال تغييري در طرز عرضه و فروش اين عطرها رخ نگرفتهميباشد و هنوز هم اين عمل با امتحان و نادرست و با درصد خطا بالا انجام مي شود و گزينش رايحه مطلوب براي بيش تر اشخاص يك گرفتاري وسيع ميباشد.
بو مطلوب سن شما چه مي باشد؟سن و ارتقاء آن يك كدام از عواملي ميباشد كه روي كاركرد شم بويايي شما اثر مي گذارد و بالطبع اين حادثه روي فهم و شعور شما از عطرهاي متفاوت نيز موءثر ميباشد. به اين ترتيب عطري كه در ده سال بيست معاش خويش به كار گيري ميكرديد ممكن ميباشد در ده سالهاي آنگاه چندان باب ميل شما نباشد و يا اين كه عطري كه براي كادو به يك خانم برنا تعيين مي كنيد نميتواند شبيه عطري باشد كه براي كادو روز مامان گزينش ميكنيد. كارشناسان با بازنگري اشخاص متفاوت در جايگاههاي سني متفاوت به نكات جالبي دست پيدا كردهاند كه شايد بتواند به شما در تعيين بو مطلوب بر طبق سني كه در آن مي باشيد ياري دهد:
اردمي
در سنين نوجواني براي مثال از پانزده سالگي به سپس اشخاص معمولا بوهايي مثل بوي پختن كيك و شيريني را دلپذير مي دانند. يك تحقيق علمي هم اين پديده را اثبات نموده است و معين شدهاست كه دختران نوجوان رغبت بيشتري به بوهاي شيرين داراهستند و آن را تحت عنوان آرم شخصيت و روشي براي انتخاب قلمرو و نامونشان خويش به عمل ميبرند كه براي قبول اضافه در اجتماع بسيار اثرگذار ميباشد. همينطور نوجوان ها عمل متعددي دارا هستند و به كار گيري از اسپريها و عطرهايي كه خواص ضدعرق هم داشته باشد براي آن ها مطلوب ميباشد. براي اين سن به كارگيري از عطرهاي دربردارنده بو هلو، انگور و وانيل سفارش مي گردد.
در ده سال بيست معاش شخص به ندرت وارد اجتماع ميگردد و دراين زمان اثر خل وچل رايحه و جاذبهاي كه توليد مينمايد اهميت بيشتري پيدا مي نمايد. خانمهاي بيست و چندساله نسبت به برندهاي پر اسم و رسم رغبت بيشتري پيدا ميكنند هرچند ممكن ميباشد بضاعت و توان اقتصادي خريد اين عطرها را نداشته باشند ولي از اين طرز همت مينمايند سطح اجتماعي و جذابيت خويش را ارتقا دهند. براي خانمهايي كه دراين سن ميباشند عطرهاي با عطر گل شايسته ترين تعيين ميباشد مانند گل ليلي، ياسمن و مگنوليا و بوهاي ملايم مثل مركبات و كارامل براي به كارگيري روزانه.
در ده سال سي خانمها به معاش پايدارتري دست يافتهاند و دوست داراهستند طولاني تر شم امنيت و جذابيت نمايند. آنان درپي بوهايي مي باشند كه مسئوليتهاي معاش و ارتباط ها را در آن منعكس شدن دهند. مطالعات نشان دادهميباشد كه دراين زمان گزينش رايحه براي خانمها خللخيس ميباشد و بوييدن عطرهاي گوناگون ميتواند برايشان حيران كننده باشد بو مطلوب سن سي سالگي معمولا دربردارنده عطر گرم مركبات و گلها ميباشد، عطرهايي مثل مشك، سرخالوي چيني و آلوي سياه.